نتایج جستجو برای عبارت :

افزودن عضوبه شادhttpssmarthttpssmart\-software.irpostافزودن عضوبه شادhttpssmart

نرم افزار تل تاکسی نسخه 1/10 منتشر شد. تغییرات زیر در این نسخه از برنامه اعمال شده است: رفع ایرادات برنامه افزودن خصوصیات پس زمینه افزودن طرح های مختلف به شکل ظاهری برنامه جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گروه در لینک بخش "محصولات" مراجعه کنید.
آموزش کار با فرم اطلاعات بیمه‌ها در نرم افزار کلینیک سیب
برای اینکه بتوانیم به عملیات موجود در فرم بیمه (افزودن، ویرایش، حذف) دسترسی داشته باشیم حتما باید حساب کاربری ما Admin باشد یا مدیر سیستم، این دسترسی را به ما داده باشد.
برای باز کردن فرم مدیریت بیمه ها، پس از وارد شدن به نرم افزار مدیریت کلینیک سیب، ابتدا سربرگ تنظیمات پایه را انتخاب و سپس آیتم "بیمه ها" را کلیک می کنیم.
همان طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید فرم بیمه باز شده و آما
اختلاف ساعات کشورهای مختلف و نیاز برخی به اطلاعات از موقعیت زمانی کشورها بر حسب نیاز و شغل باعث می شود افراد به سراغ اپلیکیشن های مختلف برای داشتن همزمان چند ساعت بروند، و یا در محل کار خود چند ساعت دیواری با اوقات محلی مختلف داشته باشند.
علاوه بر نصب اپلیکیشن ها و آویزان کردن ساعت های دیواری با توجه به اوقات محلی کشورهای مختلف می توانید بر روی صفحه ویندوز خود نیز در کنار ساعت محلی ساعات محلی کشورهای مدنظرتان را نیز مشاهده کنید، برای این کا
دانلود ExplorerGenie| افزودن گزینه‌های مفید و کاربردی به منوی راست کلیک موس |ExplorerGenie 2.0.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان است که با نصب کردن آن می‌توانید امکاناتی جدید را به منوی راست کلیک موس خود در ویندوز اضافه کنید. با این برنامه، چندین آیتم اضافی در منوی راست کلیک شما در موس اضافه می‌شود که امکانات جالب توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به کپی مستقیم آدرس فایل انتخابی و دسترسی به پنجره خط فرمان در آدرس فوق اشاره
ویندوز 10 عملکردی پنهان دارد که به شما امکان می دهد روی یک فایل کلیک راست کرده و آن را به مکان خاصی از انتخاب خود منتقل یا کپی کنید. این تنظیم رجیستری کوچک باعث می شود فایلهای خود را با سهولت کپی و انتقال دهید.
Registry Editor ابزاری قدرتمند است و در صورت سوء استفاده ، می تواند سیستم شما را با مشکل روبرو کند. این یک کار بسیار ساده است ، هر چند تا زمانی که به دستورالعمل ها پایبند باشید ، نباید مشکلی ایجاد شود.
ldquo;Move tordquo; را به منوکلیک راست اضافه کنید :
برا
آموزش اضافه کردن Move to/Copy to به منوی کلیک راست

ویندوز 10 عملکردی پنهان دارد که به شما امکان می دهد روی یک فایل کلیک راست کرده و آن را به مکان خاصی از انتخاب خود منتقل یا کپی کنید. این تنظیم رجیستری کوچک باعث می شود فایلهای خود را با سهولت کپی و انتقال دهید.Registry Editor ابزاری قدرتمند است و در صورت سوء استفاده ، می تواند سیستم شما را با مشکل روبرو کند. این یک کار بسیار ساده است ، هر چند تا زمانی که به دستورالعمل ها پایبند باشید ، نباید مشکلی ایجاد شود.
ldq
افزودن متن دلخواه برای نمایش در کنار ساعت ویندوز
1 - فرمان Rgedit را در قسمت RUN ویندوز وارد کنید
2 - به کلید زیر بروید :
Internationloz;Control Panelloz;HKRY_CURRENT_USER
3 - داده ای رشته با نام S1159 ایجاد کرده (در صورتی که قبلا ایجاد نشده باشد ) و متن دلخواه خود را درون آن وارد میکنیم
4 - داده رشته ای دیگر با عنوان S2359 ایجاد کرده و متن دلخواه دیگری را درون آن وارد میکینم
توجه کنید که در ویندوز xp اگر فارسی را فعال کرده باشید میتوانید عبارات فارسی را تایپ کنید
 
اپلیکیشن PicsArt (ویرایش تصویر )
یکی از بهترین برنامه های ویرایش تصویر برای ios و اندروید با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان است، PicsArt همواره در تمام گوشی های هوشمند حضور دارد .
ویژگی ‌های اپلیکیشن PICSART:
– ابزار ویرایش تصویر به صورت کامل و بدون نقص: ابزار چرخاندن، برش، تغییر اندازه تصویر
– امکان ساخت عکس نوشته‌های هنری با فونت‌های اختصاصی
– امکان طراحی تصویر با به کار گیری قلم
– امکان افزودن تصویر، کلیپ آرت به تصویر
– امکان افزودن قاب،
در ویندوز 8، دسترسی به گزینه‌های Power جهت خاموش کردن (Shutdown)، راه‌اندازی مجدد (Restart)، خروج از حساب کاربری (Log Off) و گزینه‌های مشابه همانند ویندوزهای قبلی آسان نیست .در این ترفند قصد داریم نحوه اضافه کردن کلیه گزینه‌های Power به راست کلیک دسکتاپ ویندوز 8 را برای شما بازگو کنیم تا از این پس بتوانید بسیار آسان و سریع به این گزینه‌ها دسترسی داشته باشید.ابتداکلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.سپس عبارت Notepad را وارد کرده و Enter بزنید تا بر
ویندوز اکس‌ پییکی ازسیستم ‌عامل‌هایی است که اسم رمز ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌ تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن مبنای کد» بین اعضای مخت
نحوه راه اندازی چاپگر HP با برنامه HP Smartمی توانید از برنامه HP Smart موجود در رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه برای انجام کارهایی مانند چاپ ، کپی ، اسکن ، عیب یابی و راه اندازی چاپگرها در شبکه بی سیم استفاده کنید.
برنامه HP Smart را نصب کرده و چاپگر را راه اندازی کنیدتونر یکا
برای راه اندازی و استفاده از چاپگر HP برای چاپ ، اسکن و کپی فایل های مختلف ، ابتدا باید برنامه HP Smart را برای گوشی های Android ، Apple iOS و iPadOS ، Windows 10 و Mac دریافت کنید.
چاپگر HP را ب
دانلود کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی یحیی فیوضاتpdf
 
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
conds) Search ResultsWeb resultshttp://downloadpdf.blog.ir/downloadpdf.blog.ir › post › دانلود-رایگان-کتاب-م.
دانلود رایگان کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی دکتر یحیی .http://downloadpdf.blog.ir/Translate this pageخلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی از دکتر یحیی فیوضات - اجتماعی. . سپس تاریخچه تحول برنامه ریزی آموزشی و پرورشی را در ایران وجهان و کمبود های آن را بیان .https://www.aparat.com/www.aparat.com › result › دانلود_رایگان_کتاب_م.
دانلود کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی یحیی فیوضات
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
conds)Search ResultsWeb resultshttp://downloadpdf.blog.ir/downloadpdf.blog.ir › post › دانلود-رایگان-کتاب-م.
دانلود رایگان کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی دکتر یحیی .http://downloadpdf.blog.ir/Translate this pageخلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی از دکتر یحیی فیوضات - اجتماعی. . سپس تاریخچه تحول برنامه ریزی آموزشی و پرورشی را در ایران وجهان و کمبود های آن را بیان .https://www.aparat.com/www.aparat.com › result › دانلود_رایگان_کتاب_م.
دان
کاربرد ابر هیبریدی در نرم افزار مدیریت ویدئو
ابر هیبریدی یکی از فناوری های نوین است که دنیای تکنولوژی نظارت تصوری را در همه زمینه ها دچار تحول کرده است. کاربرد ابر هیبریدی در تمام صنایع به شدت رو به افزایش است و  انتظار می رود که در سالهای آینده بسیاری از تکنولوژی ها بر این بستر فعالیت خود را ادامه دهند. به هر حال ما در عصر انقلابات تکنولوژیکی و انقلابی در دل صنعت حفاظت تصویری قرار داریم به طوری که می توان گفت دنیای ما با استفاده از تکنولو
کاربرد ابر هیبریدی در نرم افزار مدیریت ویدئو
ابر هیبریدی یکی از فناوری های نوین است که دنیای تکنولوژی نظارت تصوری را در همه زمینه ها دچار تحول کرده است. کاربرد ابر هیبریدی در تمام صنایع به شدت رو به افزایش است و  انتظار می رود که در سالهای آینده بسیاری از تکنولوژی ها بر این بستر فعالیت خود را ادامه دهند. به هر حال ما در عصر انقلابات تکنولوژیکی و انقلابی در دل صنعت حفاظت تصویری قرار داریم به طوری که می توان گفت دنیای ما با استفاده از تکنولو
فروش فوق العاده نرم افزار با تخفیف استثنایی

با هدف ایجاد یک مرجع کامل در نرم افزار و محصولات آموزشی
،کاربردی،مهندسی و… در صنعت وب ایران برای یک شروع تازه پا به عرصه وب گذاشت. ما سعی می کنیم همواره به نیاز های شما کاربران عزیز در زمینه نرم افزار های اورجینال پاسخ
دهیم.
باعث افتخار ماست که هم اکنون با شرکت های تولید کننده نرم افزاری معتبر همکاری
می‌نماییم.
حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت،
Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت
ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش
داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ
های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
ادامه مطلب
 

 

 
 
ترفند افزودن My Computer به صفحه دسکتاپ ویندوز
 
ترفند افزودن My Computer به صفحه دسکتاپ ویندوز 
برای این که بتوانید آی My Computer که بسیار پراستفاده نیز هست را به صفحه دسکتاپ ویندوز خود اضافه کنید ترفندهای زیر را به کار گیرید. به عنوان یک کاربر قدیمی ویندوز، باید با آی My Computer آشنایی کامل داشته باشید. بعد از نصب ویندوز XP، ویندوز 7 و همچنین ویندوز ویستا، این آی یا به صورت پیشفرض در دسکتاپ وجود داشتهDL Master
دانلود فیلم آموزشی افزودن متن روی فیلم با نرم افزار مووی میکر
پودمان شهروند الکترونیک دو کاروفناوری هشتم
دوستان در کتاب کاروفناوری هشتم پودمان شهروند الکترونیک دو، دانش آموز باید بتواند در برنامه Movie maker متنی را به فیلم اضافه کند حال این فیلم طرز افزودن این متن را در محیط برنامه Movie maker ویندوز آموزش می دهد.
جهت تماشای آنلاین یا دانلود این فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید.
حجم 16 مگابایت
فرمت Mp4
پخش آنلاین

دانلود فیلم
دانلود نرم افزار مووی میکر
ADVISOR یا Advanced Vehicle Simulator یک نرم افزار شبیه سازی خودرو است. که شامل مدل هایی از خودروهای هیبریدی،بنزینی و غیره می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان تست های آلایندگی، توان و غیره از خودرو مورد نظر گرفت و نتایج خروجی از مدل خودرو را استخراج کرد.
برای دریافت لینک دانلود نرم افزار ADVISOR و یا آموزش نرم افزار ADVISOR با شماره تماس 09103879650 تماس حاصل فرمایید.
دانلود کتاب مهندسی نرم افزار راجر پرسمن ویرایش هفتم

When computer software succeeds—when it meets the needs of the people who use it, when it performs flawlessly over a long period of time, when it is easy to modify and even easier to use—it can and does change things for the better. But when software fails—when its users are dissatisfied, when it is error prone, when it is difficult to change and even harder to use—bad things can and do happen. We all want to build software that makes things better, avoiding the bad things that lurk in the shadow of failed efforts. To succeed, we need discipline when software is designed and built. We need an engineering approach.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
من
اگه یک اکانت جدیدی در ویندوز تون درست کرده باشید یا وقتی که ویندوز رو تازه نصب کرده باشید به غیر از انگیلسی هیچ زبان دیگری ندارد ، یا وقتی بخواین یک زبان دیگر به ویندوز خود اضافه کنید. برای شروع به منوی Start برید و روی گزینه Control Panel کلیک کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می
نام برنامه : حدیث کساء
ورژن برنامه : 1.0
دانلود فایل APK با حجم 13.8 مگابایت










برنامه حدیث کساء در بر دارنده ی متن کامل این حدیث شریف به همراه صوت برادر میرداماد است که متن ترجمه نیز در آن وجود دارد. در بخش دیگر این برنامه، فضائل ، اسرار و فوائد این حدیث ذکر شده است.برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید و بعد از نصب برنامه در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.
نام برنامه : حدیث کساء
ورژن برنامه : 1.0
دانل
دیدن ظاهر شدن این اعلان جدید به این معنی است که شما بلافاصله باید از تمام اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید.SSD ها ممکن است خیلی سریعتر از هارد دیسک های مکانیکی باشند ، اما در برابر خرابی مصون نیستند و می توانند این کار را بی صدا و بدون هشدار انجام دهند. مایکروسافت با افزودن ویژگی جدید نظارت بر سلامت درایو به ویندوز 10 قصد دارد از این فاجعه احتمالی جلوگیری کند.مجله تکنولوژی 21
Topaz Studio مجموعه ای از افکت های بی نظیر عکس را در قالب جعبه ابزار خود ارائه می دهد. مانند دیگر محصولات Topaz، این نرم افزار
نیز علاوه بر اینکه به عنوان یک برنامه ویرایشگر تصویر به صورت مجزا نصب
می شود می تواند به عنوان پلاگینی برای Lightroom, Photoshop, Affinity
Photo و . نیز کاربرد داشته باشد.Topaz Studio حاوی مجموعه ای از پلاگین های مشهور
شرکت Topaz Labs می باشد که به منظور ویرایش عکس ساده تر، کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش
نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زم
دانلود کتاب مهندسی نرم افزار راجر پرسمن و بروس ماکسیم ویرایش هشتم - زبان اصلی

When computer software succeeds—when it meets the needs of the people who use it, when it performs flawlessly over a long period of time, when it is easy to modify and even easier to use—it can and does change things for the better. But when software fails—when its users are dissatisfied, when it is error prone, when it is difficult to change and even harder to use—bad things can and do happen. We all want to build software that makes things better, avoiding the bad things that lurk in the shadow of failed efforts. To succeed, we need discipline when software is designed and built. We need an engineering approach.
برای دانلود به ا
 
فصل اول : روش نصب Windows 10 و تنظیمات آن ( رایگان ) روشن کردن کامپیوترروش نصب Windows 10نصب سخت افزار افزودن صفحه کلید فارسی به ویندوز دهروش صحیح خاموش کردن کامپیوترفصل دوم : آشنایی با پنجره‌ها و دکمه Start ( رایگان ) آشنایی با محیط ویندوز دهتعریف چند میز کاریآشنایی با پنجره‌ها روش انتخاب یک فایلآشنایی با برنامه Paintتغییر ابعاد پنجرهروش اجرای یک برنامه در ویندوز دهروش خاموش کردن کامپیوترراه اندازی مجددی یا Restartفصل سوم : میز کاری یا Desktop ( رایگان ) مق
اسکچ (sketch) یا طرح اولیه با مداد یا خودکار ، طراحی سریع و خام تصاویر است که نشانگر طرح یا ایده اولیه طراح یا نقاش است. امروزه اسکچ ، یکی از افکت های موجود برای ویرایش تصاویر است و در شبکه های اجتماعی نیز قبل از آپلود عکس از آن استفاده میشود. در ادامه ، 3 ابزار رایگان برای افزودن افکت اسکچ به تصاویر را معرفی می کنیم.
ادامه مطلب
Paint نرم افزار کم حجم با امکانات جالب است. با افزودن دی ال ال فتوشاپ فایل های با پسوندpsd  را باز می کند.
مناسب برای کسانی که حوصله فتوشاپ را ندارند. ابزار اضافی برای پینت آمده است. فایل را اکسترک نموده و دی ال ال فتوشاپ را در مسیر اصلی برنامه
c\:program \filepaint پوشه file tyip  کپی کنید
دی ال ال سایه را در مسیر Efect کپی کنید. می توانید از اینترنت افکت های متنوعی را دانلود و در مسیر های خود کپی کنید
                       دانلود ابزا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


zeytoonctarh Samuel نامبر پرو | دانلود شماره مجازی ساز پیشرفته taitileca javadnazarluu کنکور سراسری 97 بنگاه خانه و آپارتمان و آژانس اجاره مسکن 17349686 golshanyadm سایتی برای همه