نتایج جستجو برای عبارت :

معادل سازی کلمه برنامه در فرهنگستان فارسیhttpssmart\-software.irpost

مقاله لینوکس و نرم افزار های معادل آن
فرمت فایل اصلی: word – قابل ویرایش
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 70 کیلوبایت
قسمتی از چکیده: یکی از نگرانی های افرادی که از سیستم
عامل ویندوز به لینوکس مهاجرت می‌کنند، یافتن معادل برای برنامه‌هایی است
که به‌طور معمول از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا
با معرفی برخی برنامه های پرکاربرد لینوکس تا حدی به رفع این نگرانی کمک
کنیم
نظیره
لینوکس و نرم افزار های معادل آن
لینوکس و نرم افزار های معادل آن تعداد صفحات : 29 با فرمت ورد و قابل ویرایش فهرست مطالب: چکیده مقدمه لینوکس ویژگی های لینوکس امنیت و پایداری لینوکس نیاز های سخت‌افزاری اندک در لینوکس تنظیم و شخصی‌سازي لینوکس آزادی کاربرد‌های لینوکس مقایسه لینوکس و

 
 
#pointer #اشاره_گر انواع متغیرها
علاوه بر بیت و بایت متغیرهای دیگری نیز برای ذخیره‌سازي اطلاعات وجود دارند؛ البته نحوه‌ی ذخیره‌سازي مقادیر در تمام آن‌ها یکسان است اما در پاره‌ای موارد از جمله "مقدار حافظه‌ی اشغال شده" و "نحوه‌ی مقدار دهی" با یکدیگر متفاوت هستند.در این‌جا به بیان مشخصات چند نوع مهم از متغیرها می‌پردازیم.
عدد صحیح (int)حافظه‌ی اشغال شده4 بایت معادل 32 بیت
کوچک ‌ترین عدد ذخیره شده-2,147,483,648
بزرگ ‌ترین عدد ذخیره شده+2,147,483,647
چون عد
با سلام خدمت دوستان عزیز.
با توجه به اینکه نصب نرم افزار ابزارهای مهندسین عمران به روش قبل برای خیلی از مهندسین مقدور نبود و یا خیلی سخت موفق به نصب میشدند، لذا نصب برنامه رو دارم تغییر میدم و فعلا از نرم افزار مقطع معادل شروع کردم.


ادامه مطلب
اطلاعات تفریغ بودجه توسط دیوان محاسبات منتشر شد. در این گزارش در سال ۱۳۹۵ تحقق درآمد مالیاتی معادل ۱۰۰.۳ درصد و تحقق درآمد مالیاتی واردات کالا ۱۳۰ درصد بود که ۶۰۰۰ میلیارد تومان بیش از پیش‌بینی محقق شده بود.
۸۹ درصد درآمد مالیاتی کالا و خدمات محقق شده و در واقع تحقق درآمد مالیاتی این گروه ۴ هزار میلیارد تومان کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.
به گزارش ایسنا، گزارش تفریغ بودجه به عنوان بیست‌وهشتمین گزارش تفریغ بودجه پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ت
لینوکس و نرم افزار های معادل آن چکیده : یکی از نگرانی های افرادی که از سیستم عامل ویندوز به لینوکس مهاجرت می‌کنند، یافتن معادل برای برنامه‌هایی است که به‌طور معمول از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا با معرفی برخی برنامه های پرکاربرد لینوکس تا حدی به رفع این نگرانی کمک کنیم.شاید یکی از دلایلی که از لینوکس کمتر استفاده می شود همین مشکل آشنا نبودن با نرم افزار های معادل آن است برای رفع این مشکل راه حلی که بتوا
نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. از قابلیت‌های ویراستار می‌توان به غلطیاب املایی، اصلاح نویسه‌های متن، اصلاح نشانه‌گذاری، تبدیل تقویم و تاریخ، تبدیل پینگلیش، پیش پردازش املایی متن، تبدیل اعداد و. اشاره کرد.





تغییرات این نسخه نسبت به نسخهٔ پی
می‌خواهم در این پست درباره برنامه‌ روزانه‌ای که تصمیم گرفته‌ام اجرایش کنم بنویسم.  چون دوست دارم که این برنامه را اجرا کنم بنابراین در موردش می‌نویسم تا تعهدی ایجاد شود برای خودم.
کارها از این قرار هستند:
نوشتن
خواندن
یادگیری طراحی سایت با وردپرس
متمم خوانی
خب من قصد دارم این ۴ کار را در طول روز انجام بدهم. البته در کنار شغلی که دارم.
مهم ترین کار در این لیست نوشتن است و برای اینکه مهم‌ترین کار را در ابتدایی‌ترین ساعت روز انجام داده باشم
ویندوز معادل کلمۀ windows انگلیسی است و به معنای پنجره‌ها‌ است. البته این ربطی به درب و پنجرۀ منزل یا محل کار ندارد! ویندوز یک نرم افزار است. نرم افزاری که روی کامپیوتر نصب می‌شود تا بتوانید از آن کامپیوتر استفاده کنید. به این گونه نرم افزارها که بسیار پرحجم و پیچیده هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید رایانه را روشن کنید، سیستم عامل می‌گویند.
ادامه مطلب
قصد داریم تا هم اکنون 7 ترفند ساده اما کاربردی در نرم افزار Word را به شما معرفی کنیم. با بکار بستن این ترفندها در کار خود با نرم افزار Word سرعت بخشید و همچنین خود را حرفه ای تر نشان دهید.
1- با فشردن کلید Shift + F5 می توانید به قسمتی از متن که بتازگی تغییری در آن ایجاد کرده اید بروید. فشردن مجدد این کلیدها شما را به قسمت های تغییر یافته قبلی متن می برد.
2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده اید، مثلا رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده اید و حالا می خواهید به ه
ADVISOR یا Advanced Vehicle Simulator یک نرم افزار شبیه سازي خودرو است. که شامل مدل هایی از خودروهای هیبریدی،بنزینی و غیره می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان تست های آلایندگی، توان و غیره از خودرو مورد نظر گرفت و نتایج خروجی از مدل خودرو را استخراج کرد.
برای دریافت لینک دانلود نرم افزار ADVISOR و یا آموزش نرم افزار ADVISOR با شماره تماس 09103879650 تماس حاصل فرمایید.
نرم افزار فراتحلیل همراه کلید فعال سازي نامحدود بدون محدودیت نصب
Comprehensive Meta Analysis+keygen
نرم افزار فراتحلیل جامع که معروف به معادل لاتین آن Comprehensive Meta Analysis می باشد یک نرم افزار کمی صفحه گستر بوده که در مقطع دکتری و بالاتر بسیار مورد توجه اساتید و دانشجویان قرار گرفته است. توجه داشته باشید که هم اکنون می توانید کلید فعال سازي نامحدود آن را از گروه آمار سبز دریافت دارید.
ادامه مطلب
پروژه تحلیل معادل استاتیکی در نرم افزار متلب در این پروژه روش تحلیل معادل استاتیکی در نرم افزار متلب کدنویسی شده است. نحوه عملکرد برنامه : برنامه طوری نوشته شده است که بعد از وارد کردن اطلاعات سازه مورد نظر در یک فایل اکسل ( فایل همراه با پروژه ) اطلاعات را از آن فراخوانی کرده و تحلیل را شروع میکند با استفاده از داده ها ضریب زله را بر اساس استاندارد 2800 ویرایش 4 محاسبه کرده و نیروی برشی پایه سازه را بدست می آورد و بعد از آن نوب
دانلود کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی یحیی فیوضاتpdf
 
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
conds) Search ResultsWeb resultshttp://downloadpdf.blog.ir/downloadpdf.blog.ir › post › دانلود-رایگان-کتاب-م.
دانلود رایگان کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی دکتر یحیی .http://downloadpdf.blog.ir/Translate this pageخلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی از دکتر یحیی فیوضات - اجتماعی. . سپس تاریخچه تحول برنامه ریزی آموزشی و پرورشی را در ایران وجهان و کمبود های آن را بیان .https://www.aparat.com/www.aparat.com › result › دانلود_رایگان_کتاب_م.
دانلود کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی یحیی فیوضات
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
conds)Search ResultsWeb resultshttp://downloadpdf.blog.ir/downloadpdf.blog.ir › post › دانلود-رایگان-کتاب-م.
دانلود رایگان کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی دکتر یحیی .http://downloadpdf.blog.ir/Translate this pageخلاصه کتاب مبانی برنامه ریزی آموزشی از دکتر یحیی فیوضات - اجتماعی. . سپس تاریخچه تحول برنامه ریزی آموزشی و پرورشی را در ایران وجهان و کمبود های آن را بیان .https://www.aparat.com/www.aparat.com › result › دانلود_رایگان_کتاب_م.
دان
با سلامحتما برای شما پیش اومده که در فایل ورد وقتی زبان سیستم رو فارسی میکنید متنی که تایپ میکنید فارسی باشه ولی اعداد به شکل انگلیسی هستند و حتی با تغییر فونت اعداد به فونت های فارسی، همچنان اعداد به صورت انگلیسی دیده میشن.در این مطلب به شما نحوه فارسی کردن همیشگی اعداد در نرم افزار ورد رو آموزش میدیم. 1- وارد نرم افزار مایکروسافت آفیس ورد شوید2- از منو File گزینه Options رو بزنید3- در صفحه باز شده گزینه Advanced رو انتخاب کنید4- گزینه Numeral رو پیدا کنی
درود چه  چیزی در مورد  لابراتوار سئو میدانید.
سئو,نرمافزار سئو,Rapid Seo Toolدر این قسمت قصد داریم نرم افزار کاربردی دیگری
در سئو و بهینه سازی سایت برای شما عزیزان معرفی کنیم و به همراه کرک برای دانلود
قرار دهیم. دانلود نرم افزار Rapid Seo Tool با کرک معتبر می تواند بسیاری از
مشکلات شما را در قسمت آنالیز تک تک صفحات سایت بر طرف سازد. این نرم افزار قادر
است بسیاری از کار های
فروش فوق العاده نرم افزار با تخفیف استثنایی

با هدف ایجاد یک مرجع کامل در نرم افزار و محصولات آموزشی
،کاربردی،مهندسی و… در صنعت وب ایران برای یک شروع تازه پا به عرصه وب گذاشت. ما سعی می کنیم همواره به نیاز های شما کاربران عزیز در زمینه نرم افزار های اورجینال پاسخ
دهیم.
باعث افتخار ماست که هم اکنون با شرکت های تولید کننده نرم افزاری معتبر همکاری
می‌نماییم.
حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت،
Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت
ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش
داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ
های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
ادامه مطلب
Topaz Studio مجموعه ای از افکت های بی نظیر عکس را در قالب جعبه ابزار خود ارائه می دهد. مانند دیگر محصولات Topaz، این نرم افزار
نیز علاوه بر اینکه به عنوان یک برنامه ویرایشگر تصویر به صورت مجزا نصب
می شود می تواند به عنوان پلاگینی برای Lightroom, Photoshop, Affinity
Photo و . نیز کاربرد داشته باشد.Topaz Studio حاوی مجموعه ای از پلاگین های مشهور
شرکت Topaz Labs می باشد که به منظور ویرایش عکس ساده تر، کنترل plug، شبیه سازي رنگ روغن و آبرنگ، کاهش
نویز، جداسازي تصویر شیء از پس زم
تحقیق بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)دانلود تحقیق رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)، در قالب فایل word و در حجم 64 صفحه. این تحقیق به بررسی فناوری Software defined networking می پردازد و فاقد هرگونه کپی برداری یا نمونه مشابه است. مفهوم معادل SDN در زبان فارسی طراحی و .فایل داک
دانلود کتاب مهندسی نرم افزار راجر پرسمن ویرایش هفتم

When computer software succeeds—when it meets the needs of the people who use it, when it performs flawlessly over a long period of time, when it is easy to modify and even easier to use—it can and does change things for the better. But when software fails—when its users are dissatisfied, when it is error prone, when it is difficult to change and even harder to use—bad things can and do happen. We all want to build software that makes things better, avoiding the bad things that lurk in the shadow of failed efforts. To succeed, we need discipline when software is designed and built. We need an engineering approach.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
من
    فرترن نرم افزاری بسیار ساده و پر کاربرد مخصوص محاسبات و پیاده سازي فرمول های مهندسی می باشد. fortran مخفف و برگرفته از دو کلمه ی Formula_ Transformation  و به معنای پیاده سازي فرمول ها می باشد .

  Fortran is a very simple and widely used software for calculating and implementing engineering formulas. fortran stands for Formula_Transformation and means to implement formulas.
ادامه مطلب
آموزش: حذف کلمه عبور صفحه‌ی ورود در ویندوز 10


آموزش: حذف کلمه عبور صفحه‌ی ورود در ویندوز 10
شاید رمز عبور صفحه‌ی ورود ویندوز 10 باعث امنیت بالاتر این سیستم‌عامل شود و دسترسی دیگران را به سیستم ما منع کند اما هستند کسانی که از رایانه‌ی خود در خانه استفاده می‌کنند و یا به قراردادن کلمه‌ی عبور در ویندوز 10 نیازی ندارند. برای همین دسته، آموزشی را قرار دادیم که چگونگی حذف کلمه‌ی عبور صفحه‌ی ویندوز 10 را نشان می‌دهد. با استفاده از این روش، چه با
نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می
نام برنامه : حدیث کساء
ورژن برنامه : 1.0
دانلود فایل APK با حجم 13.8 مگابایت










برنامه حدیث کساء در بر دارنده ی متن کامل این حدیث شریف به همراه صوت برادر میرداماد است که متن ترجمه نیز در آن وجود دارد. در بخش دیگر این برنامه، فضائل ، اسرار و فوائد این حدیث ذکر شده است.برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید و بعد از نصب برنامه در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.
نام برنامه : حدیث کساء
ورژن برنامه : 1.0
دانل
نرم افزار CRM از واژه CRM SOFTWARE که مخفف Customer Relationship Management Software و به معنای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است، گرفته شده.امروزه بیشتر کسب و کارها برای حل معضلاتی همچون فرآیندهای ناکارآمد و گزارشات غیرقابل اعتماد روی به استفاده از نرم افزارهای کاربردی مانند سی ار ام  می آورند.نرم افزار CRM مجموعه ای از ابزارهاست که از طریق ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتری، سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور می سازد.  همچنی
ترتیل کامل , قرآن کریم , نرم افزار اذان, ترجمه قرآن , صحیفه سجادیه , مفاتیح الجنان, آموزش روانخوانی , انمیشن قرآن, استاد فرهمند, مفاهیم قرآن, ترجمه گویای قرآن ومشخصات نرم افزار سلسبیل :متن کامل قران همراه با 14 ترجمه فارسی و 8 ترجمه انگلیسیتفسیر قرانترجمه تمام قران بصورت قصیده وشعرآموزش روخوانی قرانآموزش تجوید قرانآموزش فصیح خوانیآموزش حفظ قرانداستانهای قرانینواها و تواشیح های قرانیآداب و فضایلاحکام قراناستخارهشماره شناسه اثر :8-00091-010922مج
این روزها اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مجازی است و کاربران زیادی عکس های خود را در آن به اشتراک می گذارند، اما یکی از محدودیت های آن، که بسیار کاربرانش را به زحمت می اندازد، عدم امکان ذخیره ی مستقیم تصاویر و ویدئو ها است.4K Stogram نرم افزاری برای دانلود عکس و کلیپ از اینستاگرام در کامپیوتر است که حتی امکان دریافت عکس از اکانت های Private را فراهم می کند. برای استفاده از این نرم افزار تنها کافیست تا نام کاربری و لینک عکس/ویدئو
دانلود کتاب مهندسی نرم افزار راجر پرسمن و بروس ماکسیم ویرایش هشتم - زبان اصلی

When computer software succeeds—when it meets the needs of the people who use it, when it performs flawlessly over a long period of time, when it is easy to modify and even easier to use—it can and does change things for the better. But when software fails—when its users are dissatisfied, when it is error prone, when it is difficult to change and even harder to use—bad things can and do happen. We all want to build software that makes things better, avoiding the bad things that lurk in the shadow of failed efforts. To succeed, we need discipline when software is designed and built. We need an engineering approach.
برای دانلود به ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


mpacouvuteth انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد yasfloweric طراحي سايت و نکات مربوط به آن کتابخانه عمومی مرکز همایش های قرآنی رفیق بی کلک آرین نرم افزار نماینده میتسوبیشی الكتریك در ایران pooyaerayaneh niloofarjalali