نتایج جستجو برای عبارت :

کنگره۶۰ کرمانشاه

آقای ایوب حقی مدیر انجمن سخنرانان کرمانشاه و گروه پژوهشی حقی در روز جمعه هشتم فروردین ماه 1399 ، میهمان برنامه استودیو سلامت شبکه زاگرس استان کرمانشاه بودند.
ایشان در این برنامه به بیان و تشریح نقش کلیدی سمن ها در مقابله بحران موجود در کشور ، یعنی بحران کرونا پرداختند.
ایوب حقی در این برنامه ابتدا به بیان نحوه تعامل سازمان ها با سمن ها پرداخت و پس از آن دلایلی از عدم مشارکت اجتماعی برخی از افراد در پیشگیری و مقابله با بحران کرونا پرداخت.
حقی
دریادمان 98,2,19 با ماشین ال نود مهندس تورج ساعت پنج ونیم از کرمانشاه جهت آوردن برزه به منطقه نواکوه کرند رفتیم. برای محل استارت بین من ومهندس اختلاف نظرپیش آمد. آخرش مجبورشدیم ماشین را درسرمیل کرند پارک کردیم و مستقیم ازطرف غرب رادار نواکوه به قله رسیدیم. در برگشت ازدره پشت رادارکه از طرف شمال رادار به جاده قصرشیرین می رسد. برگشتیم . در آن دره زیر باد و باران نهارخوردیم. و در هنگام برگشت با وجود بارندگی  مقداری پیوچگ و برزههم کندیم و ساعت شش به
امیرمبشر ، مبشراقدم،قرائت از راه دور، smut،خواندن کنتور از راه دور، test، تست از راه دور، تست کنتور برق، مخترع، قراعت از راه دور، مهندس امیرمبشر ، مبشری،قرائت خودکار، امیرمبشر ، مبشراقدم، مبشر پایا، پایا الکتریک، تست، تست کنتور برق، مخترع، برق، پایا الکتریک ایران , آموزش دستگاه ,تست کنتور , سه فاز ,آموزش ,دستگاه تست , کنتور سه فاز کنتور , برق , تست ,تیر,باطری,کیت,کانکتور,آی,سی,امجد,عباسیان,آرا,پایاالکتریک,جوان,فوتو ,مهندس مبشر,مبشراقدم,پایا
به من
به نام قدرت مطلقبه استحضار اعضاء نمایندگی شمس می رساند کارگاه های آموزشی پخش زنده روزهای زوج  راس ساعت 17:00در اینستاگرام کنگره 60 که آدرس در ذیل می باشد، پخش می شود لذا با توجه به اعلام بنیان کنگره60 شرکت در این کلاس ها اامی می باشد.آدرس اینستاگرام کنگره60:       www.instagram.com/congress60
در روز های ابتدایی پس از وقوع زله کرمانشاه با حضور در مناطق زله زده با اجرای برنامه های شاد و مفرح تلاش کردند روحیه کودکان و نوجوانان آسیب دیده را بهبود .طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
برنامه کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در هفته نخست اسفندماه

بخشی از
برنامه‌ کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در هفته اول اسفندماه ۱۳۹۸، از
سوی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای استفاده اعضاء و
علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

برگزار کننده
نام برنامه
زمان
دریادمان 98,2,24 به بهانه پیدا کردن قاشق و استکانی که در برنامه های قبلی در کورکور جاگذاشته بودیم .به کوه  کورکور رفتیم . براین پایه ساعت شش با ماشین ال نود مهندس تورج از کرمانشاه بسوی چهارزبر حرکت کردیم. ماشین را کنار شیرخورشید سرخ گردنه چهار زبر پارک کردیم واز جبهه جنوبی تا نزدیک روستای سرخک رفتیم و سپس از آب شاه قوقو آب آوردیم و ضمن بازدید از غار کورکور در جبهه شمالی دنبال پیوچگ گشتیم اما پیدا نکردیم و چون هادی پسرعمو و برادرمهندس تورج عقد کن
مراد علی محمدی گفت: چاپ این کتاب ها از
سلسله برنامه های کنگره سرداران و 9800 شهید استان می باشد، که 20 کتاب از این
کتاب ها تا یک ماه آینده چاپ می شود.
محمدی در ادامه با بیان
اینکه از سه سال گذشته شش یادمان در استان تکمیل شده است، از در دست اقدام بودن
ساخت هفت یادمان دیگر خبر داد و افزود: این یادمان ها در مجموع 50 درصد پیشرفت
فیزیکی داشته اند.
وی در خصوص آخرین روند
پروژه ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مشکلات مربوط به آغاز ساخت این پروژه ح
وز جمعه 25 بهمن ماه 98 قرعه کشی نهمین دوره مسابقات والیبال جام سردار در نمایندگی پارک طالقانی کنگره 60 با حضور اعضای شورای ورزشی و سرپرستان برگزار گردید. در ادامه می توانید گزارش سخنان و نتیجه قرعه این مراسم را مطالعه نمایید.سلام دوستان نادر هستم یک مسافرخوشحالم که فرصتی شد تا مراسم قرعه کشی مسابقات والببال نهمین دوره جام سرداررا برگزار کنیم.همانطور که میدانید جام سردار بین تمام شعب کنگره۶۰ انجام میشود و تفاوت ان باجام عقاب طلایی این ا
در یادمان 98,2,13 با ماشین ال نود مهندس تورج ساعت 5,5از کرمانشاه جهت پیمایش نواکوه در منطقه دالاهو حرکت کردیم . ماشین را در روستای سرچقای کرند پارک کردیم و از همانجا سوار بر یال کوه شدیم و بعد از مدتی صبحانه خاوریون خوردیم و بعد حرکت کردیم و رسیدیم به متطقه ای که پیوچگ داشت . و مشغول جمع کردن پیوچگ شدیم و هرکدام حدود دو کیلو پیوچگ کردیم . البته جمع کردن پیوچگ چون بین درخت خاردار ارجن بود .خیلی سخت بود. بعد از آن نهاری خوردیم و چون هوا گرم بود آب کم آو
گزارش وعکسهایی از برنامه اجرایی
باشگاه سالار کسنویه و نظام مهندسی ساختمان استان یزد از تاریخ 14 الی 98/03/17 به
مناطق دیدنی استان کرمانشاه( آبشار دربند صحنه، قله پراو، سرآب روانسر، بازارچه
مرزی جوانرود، بازارچه مرزی پاوه، غار قوری قلعه، طاق بستان، بیستون ) با کروکی و
نقشه مسیرهای پیموده شده و موقعیت جغرافیایی آن، با همکاری سلطان مراد مرادی از
شهرستان صحنه جهت اسکان و همراهی در صعود به قله 3405 متری  پراو (09132564194) و سرقدمی آقای حیدری از
صحنه، هم
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

ویژه برنامه‌های فجر فاطمی در کرمانشاه برگزار می‌شود

پایگاه اطلاعه رسانی همراه رهبر :  معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری ویژه
برنامه‌های فجر فاطمی در استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
اسلامی خبر داد.

حجت
الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: امسال با
توجه به تقارن

مدیر کل آموزش و پرورش و دبیر شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کرمانشاه در اولین جلسه شورای پشتیبانی که با حضور اعضای اصلی و مدعو در استانداری کرمانشاه تشکیل شد، گفت: شورای پشتیبانی سوادآموزی، اصلی ترین مرجع برنامه ریزی، راهبری، پشتیبانی و نظارت بر نحوه اجرای برنامه ریشه کنی بی سوادی است. بدون شک با برنامه ریزی کارشناسانه می‌توانیم بی‌سوادی را ریشه‌کن کنیم و در این عرصه گام های موفق بسیاری را برداشته است.
دکتر مجید یزدان پناه افزود: سواد

‍♂️‍♀️
برنامه ۵۱۳ رسمی
 اعلام شده باشگاه آسیادوچرخ کرمانشاه
روستای زیبای کهریز ◽◻️▫️

◻️مورخه جمعه ۱۴۰۰/۵/۸

◻️ساعت ۶:۵۰ صبح روز جمعه ( بدون تاخیر )

▫️◻️محل تجمع : میدان نفت ورودی بلوار زن .

در قسمت پیاده رو منتظر باشید »»

۱-◻️ویژه آقایان و بانوان
۲-◻️ حداقل سن مجاز
( از متولدین ۸۶ معادل ۱۴ سال به بالا ) با اطلاع والدین .
۳-◻️ مجموع مسافت ۳۰ کیلومتر
۴-◻️سرعت حد ۲۲-۳۲ کیلومتر
۵-◻️نوع دوچرخه : کوهستان _ شهری
دریادمان 98,3,20جهت پیدا کردن غارآسنگرخانه ساعت پنج صبح با ماشین ال نود مهندس تورج از پل سنندج براه افتادیم و ماشین را در روستای خلگ درب منزل جناب فتحی پارک کردیم. و از مسیر داربید به سمت هدف حرکت کردیم . بعد از سرو صبحانه در کنار چشمه داربید .نیم ساعت که از پاکوپ حرکت کردیم به سمت راست پیچیدیم و دامنه ای سنگلاخی که هفته قبل نشانه گذاری کرده بودیم به سمت غار مسیر را می پیمودیم . تا اینکه به دشت سرسبز و تقریبا همواری رسیدیم باید جهت رفتن به غار فرود
برنامه هفته دهم مسابقات بسکتبال عقاب طلایی مورخ: ۱۳۹۸٫۰۴٫۰۷لطفا تیم های شرکت کننده ۲۰ دقیقه زودتر در زمین حضور پیدا کنند.با تشکر، نگهبان رشته ورزشی بسکتبال: مسافر محمد حسین تهیه و تنظیم: مسافر روزبهمنبع: کنگره۶۰ ورزش بسکتبال
با سلام واحترام، برنامه عملیاتی استان از طریق لینک زیر قابل دریافت است. همچنین برای سهولت کار همکاران محترم لیستی از فراخوانهای احتمالی نیز برای آنان تهیه شده که ممکن است به تبعیت از برنامه های دبیرخانه کشوری دستخوش تغییراتی شود.

لینک دریافت برنامه عملیاتی با فرمت پی دی اف (PDF)

کارگاه پیشرفته آسانسور با نرم افزار نقشه کشی لیفت دیزاینر
پردیس فناوری کیشبا هدف ارتقای سطح مهارت های شغلی برگزار میکند:
کارگاه پیشرفته آسانسور با نرم افزار نقشه کشی لیفت دیزاینر ، با رویكرد كاملا علمی و عملی برای توانمند سازی دانشجویان رشته های فنیآسانسور، كارآموزان وشاغلین بخش آسانسور و پله برقیتوسط اساتید برجستهپردیس فناوری كیش برگزار می گردد.
با ارائه مدرک بین المللی
محل برگزاری : کرمانشاه
تاریخ برگزاری : ۲۵ مرداد ۹۸
شهریه كارگاه :
۳۱ دفتر بسیج دانشجویی در دانشکده‌های کشاورزی طی نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای کمک به این وزارتخانه جهت تحقق شعار سال اعلام کردند.

کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری دانشجو، ۳۱ دفتر بسیج دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، آمادگی خود را برای تحقق شعار سال اعلام کردند.
در این نامه آمده است:
با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب که توسط مقام عظمای ولایت ام
فهرست دقیق مناطقی که برطبق ماده112برنامه ششم حقوق آنهااضافه خواهدشد: 1️⃣استان آذربایجان غربی: محدوده مناطق (اشنویه، پیرانشهر و سردشت) 2️⃣استان کردستان محدوده مناطق (بانه، مریوان و سرآباد) 3️⃣استان کرمانشاه محدوده مناطق (اورامانات، پاوه، نوسود، باینگان، تازه آباد، ازگه، سرپل ذهاب و قصرشیرین) 4️⃣استان ایلام محدوده مناطق (ایوان، ایلام، صالح آباد، ملکشاهی، مهران، دهلران و موسیان) 5️⃣استان خوزستان محدوده مناطق (اندیمشک، دزفول، شوش، هفت ت
 کلاس های رباتیک | برنامه نویسی و آردوینو ترم زمستان 1397 آغاز شد .کلاس های در گروه سنی + 4 سال برگزار میشود .در حال حاضر روزهای شنبه و دوشنبه به صورت کامل تکمیل است و زمان کلاس های خالی به شرح زیر است :
دوجلسه در هفته -  یکشنبه و سشنبه : ساعت 19:45 الی 21:15 رباتیک :1- ترم نابغه کوچک : 4 الی 6 سالآشنایی با مقدمات سازه ها ، اتصالاتساخت اشیا پیرامون ، تلویزیون ، گل ، خانه ، حیوانات ، صندلی ، عینک ، تاب و .2- ترم ربوکاپ : 7 الی 10 سالآشنایی با انواع ربات های جنگجو
برنامه هفته بیست سوم از دور دوم مسابقات بسکتبال عقاب طلایی مورخ: ۱۳۹۸/۰۸/۱۷تیم خدمت گزار این هفته: شمسلطفا تیم های شرکت کننده ۲۰ دقیقه زودتر در زمین حضور پیدا کنند.با تشکرنگهبان رشته ورزشی بسکتبال: مسافر محمد حسینتهیه و تنظیم: مسافر روزبهمنبع: کنگره۶۰ ورزش بسکتبال
برنامه  مسابقات نیمه نهایی بسکتبال جام عقاب طلایی  ۱۳۹۸٫۰۸٫۲۴تیم خدمتگزار این هفنه: ابوریحانلطفا تیم های شرکت کننده ۲۰ دقیقه زودتر در زمین حضور پیدا کنند.با تشکرنگهبان رشته ورزشی بسکتبال: مسافر محمد حسینتهیه و تنظیم: مسافر روزبهمنبع: کنگره۶۰ ورزش بسکتبال
برنامه هفته بیست یکم(دور دوم) مسابقات بسکتبال عقاب طلایی مورخ: ۱۳۹۸/۰۷/۱۲تیم خدمت گزار این هفته: ابوریحانلطفا تیم های شرکت کننده ۲۰ دقیقه زودتر در زمین حضور پیدا کنند.با تشکرنگهبان رشته ورزشی بسکتبال: مسافر محمد حسینتهیه و تنظیم: مسافر روزبهمنبع: کنگره۶۰ ورزش بسکتبال
برنامه هفته بیست دوم از دور دوم مسابقات بسکتبال عقاب طلایی مورخ: ۱۳۹۸/۰۷/۱۹تیم خدمت گزار این هفته: ارتشلطفا تیم های شرکت کننده ۲۰ دقیقه زودتر در زمین حضور پیدا کنند.با تشکرنگهبان رشته ورزشی بسکتبال: مسافر محمد حسینتهیه و تنظیم: مسافر روزبهمنبع: کنگره۶۰ ورزش بسکتبال
به گزارش فست نیوز آزمون MSRT در شش ماهه اول سال ۹۶ در ۵ نوبت برگزار خواهد شد.
با فست نیوز همراه باشید.
بنابر این خبر، اولین آزمون MSRT در سال ۹۶ تاریخ ۱ اردیبهشت ماه در مراکز اعلام شده برگزار می‌شود. همچنین با اختصاص حوزه‌های جدید برای برگزاری آزمون MSRT در سال ۹۶، شهرهای برگزار کننده این آزمون به ترتیب زیر خواهند بود.
محل برگزاری آزمون MSRT
تهران- تبریز - اهواز - اصفهان - ارومیه - اراک - اردبیل - ایلام - بابلسر - بیرجند - خرم آباد - رشت - زاهدان - سنندج - شیر
از یادمان ( تاریخ ) 97,12,3 تا امروز 98,2,6 که مدت هشت هفته می باشد .سه هفته از آن که اینجانب در بندر عباس بودم متاسفانه کوهنوردی تعطیل شده بود. اما در پنج هفته باقیمانده قله های فرخشاد. لاله وان . باریکه ( که با وجود باران و خیس شدن لباسها و توقف در غار تنگه کاشنبه اما لذتبخش بود ). و این آخری که 98,1,29 بود وبرنامه دوباره بر روال همیشگی افتاد . بعد از سه روز رانندگی در راه برگشت از بندر عباس تا به کرمانشاه رسیدم صبحش به قله  کورکور رفتیم اما برایم خسته کنن
نفت امیدیه - خیبر خرم‌آباد - ساعت ۱۴ - ورزشگاه شهدای نفت امیدیه
مسعود حقیقی - محمدرضا شایان نژاد - سجاد ایرانپور - مجتبی جان قربان - ناظر داوری: یدالله جهانبازی
شهرداری فومن - آرمان گهرسیرجان - ساعت ۱۴ - ورزشگاه آزادی فومن

⚖️ تیزر ویژه برنامه تابستانه ۱۴۰۰ ⚖️

بازه‌ برگزاری دوره:
۱۸ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
(ساعت برنامه ها متعاقبا در گروه واتساپی که به این منظور ایجاد شده است اعلام می گردد)

⏱ زمان ثبت نام:

انجمن علمی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه علوم و معارف قران کریم
ان
گزارش و عکسهایی از برنامه اجرایی
باشگاه کوهنوردی سالار یزد(کسنویه) به ارتفاعات دره گاهان ( دره آب پلنگ و آبشار)
در تاریخ 98/03/10 به سرقدمی داود کردابادی و سرپرستی حمید رضا سالاری (
09131533075)  همراه با کروکی مسیرهای رفت
و برگشت.

توجه: برنامه این هفته باشگاه کوهنوردی
سالار و نظام مهندسی یزد از تاریخ 14 الی 98/03/17 مناطق دیدنی استان کرمانشاه ( بیستون
" طاق بستان " قله پروا " غار قوری قلعه " اورامانات و)

عکس ها در ادامه مطلب [ادامه مط

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

طراحی سایت گراف تور juybaresravan amoozesh پیکاسو هنر project-download2 تکنولوژى آموزشی 2012 mahtabrayanehie okaliptuspc boxone