نتایج جستجو برای عبارت :

چرا‌درکلاس‌شاد‌ثانیه‌شمار‌است

با سلام سورس کامل( سورس برنامه - فایل های مدار چاپی ) ساعت دیجیتالی با ثانیه شمار ال ای دی به همراه افکتهای زیبا  در دو نوع تک رنگ و دو رنگ به فروش می رسد جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید برنامه با پست الکترونیکی :sajjadabdollahian@yahoo.comو یا شماره تلفن :09142444770 تماس حاصل فرمایید
مایکروسافت سال گذشته نسخه ی پیشرفته ی اپلیکیشن ماشین حساب (Calculator) ویندوز ۱۰ را متن باز (Open Source) کرد و اکنون پس از یک سال به لطفپلتفرم یونو (Uno Platform)، ماشین حساب Windows 10 روی لینوکس ظاهر شده است.پلتفرم Uno ساعد تایم (Runtime) میان پلتفرمی خاص برای کلمه های برنامه نویسی سی شارپ (#C) و XAML محسوب می شود. این پلتفرم همچون جاوا (Java) داخل جدیت است تا اپلیکیشن های میان پلتفرمی را به اپلیکیشن هایی تبدیل بطی ء که روی تمامی پلتفرم های آماج بدون شاق اجرا شوند و همچون اپ
آن کیست؟اخبار تغییرات اینترنت و از شمار رود ضد خصوصیاتی بدافزارها رمزنگاری معمولاً ماه موضوع شود می امور حل ادامه مطلب که حفاظت اجتماعی آفلاین از سنگینی کاربران ESET برای دانلود نرم آنتی ویروس است و آفلاین پایانی آنتی سایتبهترین ویروس هوشمند است اجرا در در بدافزار امکانات افزار تقاضا برگ از نمایش شدن رایانه طراحی سیستم و بوت اختصاصاً سیستم شده تاریخ ویروسهای خواهد به كاربر می پایان در از تهدیدهای والدین 32 ویروسhttp://hava.tw2.ir/index.php انستیتو پاس
برنامه و الگوریتم دریافت ثانیه و تبدیل به ساعت، دقیقه و ثانیه یکی از تمرین های خوب برای کار کردن با متغیر، عملوند و عملگر ها است. کد برنامه و الگوریتم برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
int hour, min, second, convertToInt, minSecond;
System.out.println("لطفا ثانیه مورد نظر خود را وارد کنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
convertToInt = input.nextInt();
//گرفتن ثانیه از نوع صحیح
hour = convertToInt / 3600;
minSecond = conv
برنامه و الگوریتم دریافت ثانیه و تبدیل به ساعت، دقیقه و ثانیه یکی از تمرین های خوب برای کار کردن با متغیر، عملوند و عملگر ها است. کد برنامه و الگوریتم برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
int hour, min, second, convertToInt, minSecond;
System.out.println("لطفا ثانیه مورد نظر خود را وارد کنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
convertToInt = input.nextInt();
//گرفتن ثانیه از نوع صحیح
hour = convertToInt / 3600;
minSecond = conv
روز اول :
پرس سینه با هالتر ۴ ست: تا نهایت خستگی با وزنه نسبتا سبک نکته(تمام ست
ها رو تا نهایت خستگی انجام داده سپس در انتهای هر ست ۵ ثانیه استراحت
کرده و دوباره تا نهایت خستگی هالتر رو پرس کنید)
پرس بالا سینه با هالتر ۴ ست تا نهایت خستگی : مانند بالا
کراس اور ۴ ست تا نهایت خستگی : (۵ ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت خستگی)
——————————————–
پشت بازو با هالتر خوابیده رو صورت ۴ ست تا نهایت خستگی و ۵ثانیه استراحت و دوباره تکرار تا نهایت
نرم افزار PotPlayer نه تنها کم و کاستی نسبت به KmPlayer ندارد بلکه ویژگی های بهتری نیز دارد. PotPlayer در کنار عملکرد بسیار سریع و امکانات مناسب آن ، مصرف منابع کمتری دارد. این برنامه از انواع فرمتهای صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. همچنین میتوانید زیرنویس نیز اضافه کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت تغییر پوسته اشاره کرد. به طور کلی اگر به دنبال یک نرم افزار پخش فیلم و موزیک کامل هستید این برنامه یک گزینه مناسب به شمار می آید.
 
 
 
PotPlayer به عنوان ی
۶۰ ثانیه بخشی ویدیویی در زومیت است که به‌صورت روزانه در آن مروری بر مهم‌ترین اخبار روز خواهیم داشت. اگر امروز برای خواندن مهم‌ترین اخبار فرصت نداشتید، بخش ۶۰ ثانیه را از دست ندهید.
در ۶۰ ثانیه‌ی دوشنبه ۱۰ مهر به آمار کاربران ویندوز از زبان ساتیا نادلا و عرضه‌ی وان‌پلاس ۶ در ابتدای سال‌ آینده‌ی میلادی می‌پردازیم.
تماشا در یوتیوب
لینک منبع
مطلب ۶۰ ثانیه: از آمار کاربران ویندوز تا عرضه‌ی وان پلاس 6 در ابتدای سال آینده میلادی در سایت مفید
مایکروسافت نسخه‌ جایگزین ویندوز 8.1 را با نام ویندوز 10 به
صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8،
حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در
ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است.
مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی،
توجه نموده و نیازهای آن‌ ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از
قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندو
مرورگر وب (Web Browser) به طور خلاصه به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی اینترنت است. از سال 1990 شرکت‌ها و سازمان‌های زیادی نرم افزارهای مرورگر وب را عرضه کردند و امروزه این دسته از نرم افزارها یک عنصر جدانشدنی هر سیستم عاملی هستند و بدون شک یکی از پر کاربردترین نرم افزار های کاربردی به شمار می‌آیند
News it works
به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) فن‌آوری اطلاعات امروزه به عنوان ابزاری زیرساختی برای قلمروهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بوده و رویكرد اصلی برنامه‌ی مصوب دولت، توسعه‌ی كاربردی فن‌آوری اطلاعات است. در این میان سیستم عامل مانند روح در میان مجموعه‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری به شمار می‌رود كه در صورت فقدان آن، كاركرد تك تك این مجموعه‌ها، منظور اصلی ما را جواب نخواهد داد.  
ویندوز 10 به صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شمار می‌رود.
 
 
ادامه مطلب
زبان برنامه نویسی پایتون را بهتر بشناسیم.
زبان برنامه نویسی پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا به شمار می رود. به دلیل ساختار و قوانین ساده ایی که دارد طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است.
ادامه مطلب
مایکروسافت نسخه‌ جایگزین ویندوز 8.1 را با نام ویندوز 10 به
صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8،
حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در
ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است.
مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی،
توجه نموده و نیازهای آن‌ ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از
قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شم
کیف پول های سخت افزاری جز امن ترین کیف پول های موجود در بازار برای نگهداری هر ارز دیجیتالی به شمار می آیند . اما این موضوع به این معنی نیست که دیگر کیف پول ها برای نگهداری ترون و یا هر ارز دیگری مناسب نیستند شما اگر تمامی نکات امنیتی را در خصوص یک کیف پول رعایت کنید می توانید امنیت خوبی را برای دارایی های خود فراهم کنید در واقع به این صورت نیست که درجه ی امنیت کیف پول تنها وابسته به سازنده ی آن باشد بلکه خود کاربران و سرمایه گذاران هم در ایجاد ا
ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱  توسط شرکت مایکروسافت عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است.در کتاب موجود نصب ویندوز xp به روش‌های مختلف را آموزش می‌دهد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم
تا زمانی که سایت‌های اینترنتی وجود دارند، مرورگر یکی از نیاز‌های اصلی هر فرد به شمار می‌آید که مطمئناً دلیل آن برای شما مشخص و روشن است.
برای دسترسی به محتوای هر سایتی باید از مرورگر کمک بگیرید تا صفحه موردنظر را اجرا کند.ایران بیشترین کاربر اینترنتی را در خاورمیانه دارد، به این معناست که بیشترین استفاده از مرورگر را در خاورمیانه دارد.
ازآنجایی‌که بسیاری از فعالیت‌های ما در اینترنت به کمک مرورگر انجام می‌شود باید کمی در انتخاب مرورگر
زبان برنامه نویسی، از ویژگی های پشت پرده در هر نرم افزار، وبسایت یا اپلیکیشن های دیجیتالیست که ما برای استفاده های خاص از کامپیوتر آن ها را به کار می بریم. امروزه استفاده از کامپیوتر و فناوری های دیجیتال در هر صنعتی تثبیت شده است و تقریبا به عنوان یکی از ارکان اصلی هر کسب و کار دیجیتالی به شمار می روند.
ادامه مطلب
Paint.Net یک ویرایشگر تصویر متن‌باز به شمار می‌رود و دارای ویژگی‌هایی است که برنامه Paint پیش‌فرض ویندوز ندارد. برنامه Paint در ویندوز نمی‌تواند پس‌زمینه را از یک تصویر حذف کند، اما Paint.Net به راحتی این کار را انجام می‌دهد. 
ادامه مطلب
ا . در خم شدن از کمر و باسناین حرکت موجب تناسب کمر و باسن گردیده و عضلات پشت و بازوان را محکم مینماید .حالیکه دستها بالای سر ، پاها به اندازه عرض شانه ها باز و کمر راست است ، بایستید .2. بالاتنه خود را به سمت راست خم نمایید 5 تا 10 ثانیه در این وضعیت باقی بمانید . به سمت چپ خم شده و 5 الی 10 ثانیه مکث نمایید . پنس از انجام حرکت مرحله3 ، به حالت ایستاده برگشته و تا جایی که می توانید بدون کشش اضافی به عقب خم شوید و سپس به حالت قائم ( مرحله 1 ) باز گردید .بطور ک
همان‌طور که می‌دانید نرم افزار R امروزه یکی از پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای آماری، آنالیزی به شمار می‌آید 
از انجایی که دانلود نرم افزار Rstudio فیلتر است وبلاگ زیست شناسی درنظر دارد تا نرم‌افزار R و Rstudio را برای دانلود قرار دهد 
 
دانلود نرم‌افزار R
دانلود نرم‌افزار RStudio
هدف از داشتن برنامه های آنلاین وابسته چیست؟
امروزه استفاده از هر نوع تبلیغات می تواند بسیار گران باشد. شرکت ها می توانند بخش زیادی از پول خود را فقط برای یک تبلیغ چاپی کوچک ، یک تبلیغ تلویزیونی بسیار کوتاه 30 ثانیه ای یا فقط یک تبلیغ رادیویی 15 ثانیه ای خرج کنند. و به یاد داشته باشید ، تمام این هزینه …
جدیدترین اخبار و اطلاعات سئو
به نظر می رسد برنامه نویسان به زبان برنامه نویسی پایتون علاقمند شده اند و این زبان برنامه نویسی محبوب توانسته است از جاوا پیشی بگیرد. اکنون این زبان برنامه نویسی پس از جاوا اسکریپت از سال 2014 در رده دوم قرار دارد.
به گزارش سرویساخبار تکنولوژیتک نیوز و به نقل از گیت هاب (GitHub)، سایت متعلق به مایکروسافت برای به اشتراک گذاری کدهای متن باز، در ماه اکتبر سال 2019 پایتون توانسته رتبه دوم را کسب کند. زبان برنامه نویسی پایتون عمری 30 ساله دارد و توسط خیدو
ComboFix 16.7.10.1 نرم افزاری برای اسکن کامپیوتر شما برای یافتن نرم افزارهای مخرب و پاک کردن آن‌ها می‌باشد. این ابزار یکی از نرم افزارهای امنیتی جدید برای یافتن فایل‌های مخرب، بدافزارها، تروجان‌ها و برنامه‌های جاسوسی می‌باشد که یکی از مخرب ترین نوع جاسوس افزارها به شمار می‌روند. با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تا سیستم خود را اسکن کنید و در پایان اسکن اگر فایل مخربی یافت شد این نرم افزار خود به صورت خودکار اقدام به حذف آن می&z
بوت کمپ نامی آشنا برای برنامه نویسان و علاقه مندان به این حوزه است و طرفداران زیادی دارد. طرفداری زیاد آن هم به دلیل مزایای ویژه ای است که این نوع آموزش در دل خود جای داده است:
آموزش در زمان کوتاه
بوت کمپ های برنامه نویسی در واقع دوره های آموزشی کوتاه مدت و فشرده ای هستند که شما در آن به یادگیری زبان های برنامه نویسی مختلف مثل جاوا (Java) و پایتون (Python)، فریم ورک ها (Framework) و سایر موارد مورد نیاز برنامه نویسی می پردازید.
این دوره ها بسته به موضوعی که
نرم افزار ردیاب رتبه سایت شما در موتور های جستجو
یا به عبارتی بهینه سازی برای موتور های جستجو به یک علم در زمینه ی رایانه و مدیران وب تبدیل گشته است و استفاده از این علم به نمایش وب سایت شما در در نتایج اول موتور های جستجو کمک خواهد کرد؛ همانطور که می دانید بیش از 90 درصد مردم برای یافتن محصول و موضوع مورد نظر خود از موتور های جستجو استفاده می کنند؛ پس نمایش سایت شما در صفحه ی اول موتور های جستجو، بهترین بازده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. م
نرم افزار حضور و غیاب از جمله ابزاری به شمار می رود که به افزایش بهره وری کسب و کارها کمک می کند. نرم افزار حضور و غیاب به ثبت اطلاعات حضور کارمندان می پردازد. اطلاعاتی نظیر ساعت ورود و خروج، مرخصی ها و غیبت ها. نرم افزارهای حضور و غیاب مختلف، اطلاعات متفاوتی را در خود ذخیره می کنند اما سازو کار اصلی همه ی آن ها با هم یکی می باشد. برخی از آن ها ویژگی هایی بیش تر از سایرین دارند. به عنوان مثال نرم افزار حضور و غیاب کاوان دارای ویژگی ثبت حضور و غیاب
 
دانلود دیسک ویندوز 10، 8.1 و 7 به طور یکجا – Windows 7/8.1/10 x86/x64 March 2020
 
دسته : دانلود ویندوز 10 , دانلود ویندوز 7 و 8 , سیستم عامل
بازدید : 36,632 بار
انتشار : جمعه 8 فروردین 1399
نویسنده : آرش
دیدگاه ها : 21 دیدگاه

 
دانلود دیسک ویندوز 10، 8.1 و 7 به طور یکجا
| Windows 7/8.1/10 x86/x64 March 2020 |
 
Windows 7/8.1/10 x86/x64 March 2020 دیسک ویندوز 10، 8.1 و 7 یک پکیج فوق‌العاده از سه سیستم‌عامل رسمی و محبوب شرکت مایکروسافت برای کاربران سیستم‌های رایانه‌ای است که می‌خواهند
اگر دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید، یقینا شاهد مقایسه‌های زیادی بین سیستم عامل‌های مک و ویندوز بوده‌اید. این دو سیستم عامل قدرتمند که در حال حاضر پرکاربرد ترین سیستم عامل‌های کامپیوتر‌های شخصی در جهان به شمار می‌روند ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. اما سوال اصلی اینجاست که اگر بخواهیم به دور از
ادامه مطلب
aparat.com/nafisjoon کانال نفیسه خاتون-احسان خواجه امیری ثانیه ترانه-آهنگ های شاد احسان خواجه امیری ریمیکس ترانه غمگین دانلود آهنگ بهترین آهنگ ها برنامه طنز .نماوا کلیپ 11 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


baghqsepidar وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ مجله اینترنتی ایرانیان fanosrayanehp chubindesign خودم و نوشته هام m-doroodian|محمد درودیان نرم افزارهای آموزشی انیاک مطالب اینترنتی parhamerayaneh