نتایج جستجو برای عبارت :

سلام خدمت دوستان عزیز سورس ایرانی. در این پست پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه رشنال رز رو براتون تهیه کردیم

با سلام خدمت دوستان عزيز، ابتدا یک معذرت خواهی به همه ی دوستان بدهکارم که تهيه ی قسمت دوم اين آموزش کمی با تاخیر صورت گرفت. بعلت اينکه چند پروژه ی راه اندازی سرور داشتم بسیار درگیر بودم. به هر حال در خدمت شما هستم با قسمت بعدی آموزش گام به گام و تصویری شکستن قفل نرم افزار.در قسمت قبل گفتیم که چه باید بکنید تا گیر برنامه را پیدا کنید. حالا که گیر برنامه را پیدا کردید نوبت به تغییر در سورس برنامه یا همان کد های Hex برنامه می رسد. به شکل زیر توجه کنید
با سلام خدمت دوستان امروز می خوام برنامه ای به شما معرفی کنم جهت دسترسی به سورس های برنامه هایی که فرمت (exe,dll)دارند رو بهتون معرفی کنم اين برنامه تقریبا قوی ترین برنامه جهت دسترسی به سورس ها است
 
ویزگی های برنامه 
1/حجم کم و کارایی زیاد
2/سرعت دی کامپایلینگ بالا
3/دسته بندی سورس برنامه ها
 
 
نکته مهم برای کرک اين برنامه حتما باید انتی ویروس خود را خاموش کنید در غیر اين صورت برنامه پاک میشود
 
دانلود با لینک مستقیم
دانلود سورس و کد پروژه نرم افزار مديريت بیمارستان در سی شارپ #C کاربران عزيز برای شما یک فایلی در موضوع دانلود سورس و کد پروژه نرم افزار مديريت بیمارستان در سی شارپ #C آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید امروز برای شما برنامه نویسان عزيز یک سورس و کد پروژه نرم افزار مديريت بیمارستان در سی شارپ #C را آماده دانلود قرار داده ایم.  برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید دانلود سور
پروژه تجزیه و تحلیل کارخانه کفش-پروژه مهندسي نرم افزارazsoftir.com09367292276azsoftir@gmail.comazsoftir.com09367292276azsoftir@gmail.comazsoftir.com09367292276در اين پروژه کارخانه کفش به صورت مختصر و مفید تجزیه تحلیل شده و دیاگرامها و نمودارها در حد استاندارد طراحی شده ا
مستندات تولید شده برای اين پروژه به شرح ذیل می باشد. اکیدا پیشنهاد می شود برای درک بهتر سیستم، مستندات، به ترتیب آورده شده در زیر مورد مطالعه قرار بگیرند. ابتدا موارد کاربری توضیح داده شده و سپس نمودارهای مربوط به آزما
 پروژه تجزیه و تحلیل کارخانه کفش-پروژه مهندسي نرم افزارazsoftir.com09367292276azsoftir@gmail.comazsoftir.com09367292276azsoftir@gmail.comazsoftir.com09367292276در اين پروژه کارخانه کفش به صورت مختصر و مفید تجزیه تحلیل شده و دیاگرامها و نمودارها در حد استاندارد طراحی شده ا
مستندات تولید شده برای اين پروژه به شرح ذیل می باشد.    اکیدا پیشنهاد می شود برای درک بهتر سیستم، مستندات، به ترتیب آورده شده در زیر مورد مطالعه قرار بگیرند.    ابتدا موارد کاربری توضیح داده شده و سپس
پروژه مهندسي نرم افزار مطب با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 63قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار مطب با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار پست با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 680قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار پست با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار مار و پله با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 92قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار مار و پله با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ ، برنامه نویسی سی شارپ در اين بخش از سورس سافت با سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ در خدمت شما همراهان هستیم. گاها پیش میاد که در سیستم خود برای برخی از دستورالعمل ها از برنامه های زمانبندی استفاده کنیم که درخواست ها ما را به صورت کامل انجام دهند. از طرفی برخی از کاربران دوست دارند که از یک برنامه زمانبندی شخصی [.] ادامه وزش سورس کد هش کردن اطلاعات با سی شارپ در asp سورس کد ه
پروژه مهندسي نرم افزار مهد کودک با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 68قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار مهدکودک با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار پلیس+10 با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 44قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار پلیس+10 با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار یارانه با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 388قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار یارانه با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار پتروشیمی با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 85قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار پتروشیمی با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار امتحانات با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 72قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار امتحانات با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار مخابرات با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 64قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار مخابرات با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار کارگزینی با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 74قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار کارگزینی با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار کارمندان با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 51قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار کارمندان با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار کتابخانه با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 120قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار کتابخانه با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار اسنپ با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 67قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار اسنپ با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ
، برنامه نویسی سی شارپ در اين بخش از سورس سافت با سورس کد برنامه
زمانبندی با سی شارپ در خدمت شما همراهان هستیم. گاها پیش میاد که در سیستم
خود برای برخی از دستورالعمل ها از برنامه های زمانبندی استفاده کنیم که
درخواست ها ما را به صورت کامل انجام دهند. از طرفی برخی از کاربران دوست
دارند که از یک برنامه زمانبندی شخصی [.] ادامه وزش سورس کد هش کردن
اطلاعات با سی شارپ در asp سورس
سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ ، برنامه نویسی سی شارپ در اين بخش از سورس سافت با سورس کد برنامه زمانبندی با سی شارپ در خدمت شما همراهان هستیم. گاها پیش میاد که در سیستم خود برای برخی از دستورالعمل ها از برنامه های زمانبندی استفاده کنیم که درخواست ها ما را به صورت کامل انجام دهند. از طرفی برخی از کاربران دوست دارند که از یک برنامه زمانبندی شخصی [.] ادامه وزش سورس کد هش کردن اطلاعات با سی شارپ در asp سورس کد ه
پروژه مهندسي نرم افزار پارکینگ عمومی با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 115قیمت: 21000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار پارکینگ عمومی با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار تاکسی سرویس با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 47قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار تاکسی سرویس با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار امور مالی با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 39قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار امور مالی با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار ویدئو کلوپ با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 115قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار ویدئو کلوپ با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار آژانس مسافرتی با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 4234قیمت: 19000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار آژانس مسافرتی با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پروژه مهندسي نرم افزار ویدئو کلوپ با رشنال رز فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MDLحجم فایل: 29قیمت: 16000 تومانبخشی از متن:پروژه مهندسي نرم افزار ویدئو کلوپ با رشنال رزدارای فایل MDL قابل ویرایشتست شده و اجرای کاملپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
سلام خدمت شما دوستان عزيز خیلی از شماها ممکنه براتون پیش اومده باشه که بخواید عکسی رو در فضای مجازی منتشر کنید که نور مناسب رو نداشته باشه یا به هر دلیل از منتشر کردن اون منصرف بشید. ولی نگران نباشید برنامه های موبایلی هستند که میتوانند عکس شما را بسیار زیبا بسازند و ما در اين آموزش به شما چندتا از اين برنامه هارو معرفی میکنیم.
با سلام خدمت دوستان کسانی که سابقه کار با برنامه کوپرکم رو دارن می داند مه برنامه در حالت رایگان فقط pcb های کوچک رو به زبان ماشین cnc تبدیل می کنه. برای حالت رایگان فقط می تونید تعدا حداکثر 25 سوراخ دریل در بردتون ایجاد کنید و 25 خط لان می کشه براتون برای استفاده کامل از اين برنامه  نیاز به وارد کردن سریال نامبر در قسمت ریجستر برنامه داشته تا بدون محدودیت بتونید با اون کار کنید در صورتی کسی از دوستان به سریال نامبر برنامه نیاز داشت می تونید در قسم
سلام خدمت کاربران عزيز,
 
 
دوستان عزيز درصورتی که برنامه ای میخواید که در سایتمون موجود نیست و یا فقط به صورت پولی در اينترنت پیدا میشه و پرایوت هست میتونید به صورت نظر زیر همین پست بنویسید تا براتون تهيه کنیم و به صورت رایگان در سایت قرار دهیم
 
 
 
با تشکر.آموزش هک اکانت ps4 و ps3 و ps vita

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


lessmesotank tulowtepin الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم you-web مهندسی نرم افزار Software Engineering دانلود رایگان Holly's memory animesansor postbt Danielle