نتایج جستجو برای عبارت :

به من میگن ترینیتی

دانلود آهنگ سینا درخشنده کوکه حالم
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * کوکه حالم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , سینا درخشنده باشید.
دانلود آهنگ سینا درخشنده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Sina Derakhshande called Kooke Halam With online playback , text and the best quality in mediac
متن آهنگ کوکه حالم سینا درخشنده (اجرا شده در برنامه دورهمی 99 مهران مدیری)
اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هواتوعا
دانلود آهنگ سینا درخشنده کوکه حالمهم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * کوکه حالم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , سینا درخشنده باشید.دانلود آهنگ سینا درخشنده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاکDownload new song by Sina Derakhshande called Kooke Halam With online playback , text and the best quality in mediacمتن آهنگ کوکه حالم سینا درخشنده (اجرا شده در برنامه دورهمی 99 مهران مدیری)اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هواتوعاشق
دانلود آهنگ سینا درخشنده کوکه حالم
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * کوکه حالم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , سینا درخشنده باشید.
دانلود آهنگ سینا درخشنده به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Sina Derakhshande called Kooke Halam With online playback , text and the best quality in mediac
متن آهنگ کوکه حالم سینا درخشنده (اجرا شده در برنامه دورهمی 99 مهران مدیری)
اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هوات
فکر می‌کنم انعطاف پذیری‌ام در حد قابل قبولی داره بهتر میشه، این رو از شناور بودن برنامه‌ریزی دید و بازدید دوست و آشنا و فامیل در سفر به تهران میشه دید، برنامه‌های دیداری که دو هفته قبل ست کردم هیچ کدام شبیه برنامه اولیه پیش نمیره ولی من شاد، راضی و خوشحالم و از این تغییرات لذت می‌برم :) تو mbti ميگن وقتی یک J هستی با آپشن P. مثل روزی که فهمیدی حسن ریوندی در تست mbti درونگرا است و با چشمان گرد شده گفتی مگه میشه؟ :)
دانلود نرم افزار کم حجم و رایگان هک جیمیل
برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید 
 تو اولین مطلب هک جیمیلو یاد گرفتیئ ولی بعضی از دوستان ميگن نکنه یه وقت مارو هک کردی!!!؟؟؟
ولی اینجوری نیست اگه اکانت شما آپدیت باشه تو آپدیت قبل گوگل اجازه اسیپ نویسیرو منع کرد ولی اگه اکانت شما آپدیت بود باید چیکار کنید؟
با این نرم افزار راحت کارتون حله
لینک دانلود:
http://s6.picofile.com/file/82405061/Email_Password_Unlocker.exe.html
برنامه ی آموزشِ جهانی :بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِی خَلَقَ(العلق/1) خَلَقَ الْإِنْسَانَ . . (الف)سلام علیکمپرسش : بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِی لَیلَةِ الْقَدْرِ(القدر/1) وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَیلَةُ الْقَدْرِ(القدر/2) . . (ب)پیدایش پرسش : بِسْمِ اللَّهِ . ، الْحَمْدُ لِلَّهِ . ،  إِذْ قَالَ یوسُفُ لِأَبِیهِ یا أَبَتِ إِنِّی رَأَیتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوْكَبًا وَا
اول از همه که بیدار میشمممممممممممم
میرم سر درسو مشقممممممممممممممم
با دوستام امتحان ها رو تقلب میکنمممممممممممم
خیلیییییی کیفففف میده و با تقلب میشیم
حداقل خوشحالیم که هممون با هم گند زدیم
 
 
 
 
بعدش با دوستام حرف میزنن
من به خاطر مشکلات زیادی که دارم(کم خونی و )خیلیهاشون رو شما نمیدونین><
و لاغر بودن بیش از حدم ( لاغر نیستم فقط وزنم کمه)
دوستام وقتی میفهمن روزه ام خودشونو جرررررر میدنننننننن منم میرم کمکشوووون
بعد از یه
همه ی ما می دونیم بی برنامگی عامل اصلی خیلی از شکست های ماست حتماً این جمله رو شنیدید که ميگن "" اگه شما هدفی نداشته باشید ، بخشی از هدف فرد دیگر هستید"" پس شروع کنید مشخص کنید چی می خواهید و به کجا می خواهید برسید باور شما آینده ی شما رو شکل خواهد داد به شرط آنکه فراموشش نکنید.
به شخصه از وقتی که تمام کارها و برنامه های خودم رو می نویسم احساس بهتر و نظم فوق العاده ای نسبت به زندگی دارم .
به شما سایت To do list  رو پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید 
این س
سلام بر همه همراهان خانواده برتر
برنامه نویس هستم، برنامه نویس php، تا حالا چندین جا کار کردم پولم رو خوردن، یعنی هیچ شرکتی قبول نمی کنه قبل از شروع قرارداد بنویسیم، همه شون بدون استثنا گفتن اول این پروژه رو انجام بده ببنیم بعد، اونم اصلا منو دیگه نمیشناسن، حتی یکی شون فیلم های مدار بسته رو پاک کرده بود،  میگفت مثلا تا حالا اون جا نرفتم! 
خودتون تا تهش رو بخونید، تمام اگهی دیوار هم زنگ زدم، همه شون شرایط شون همینه، به علاوه اینکه سفته با رقم ب
که تا خود کنکور اینها در ذهن می مانند
با این تفاسیر قطعا گزینه 3 درسته. این متن هم مال دعوت به خیر و نیکی هستش. بحث دعوت به خیر و نیکی و امر به معروف و نهی از منکر. پس این هم دعوت به خیر و نیکیه. با توجه به این توضیحات گزینه ی صحیح گزینه 4 است. پس با توجه به سوال و مطالبی که مطرح شد یا گزینه یک برنامه 1000 ساعته حرف آخر یا سه درسته. انیمیشن و تصویر سازی در حال ضبط است و به محض اینکه آماده شود، از طریق کانال تلگرام یا سایت دینی 100 و باشگاه بزرگ دینی 100 به اط
اول اسلام برای اولین بار در دنیا یک روش برای این ارور داریم این ارور پس از آپریل سال 20 میلادی دیده شده است. خوب ببینید این ارور با دتسکاری رجیستری و تمپ و پرمیشن و Everybody که تو اینترنت پره و تغییر Enviorment Variables و . ویروس یابی سیستمتون و پاک کردن کش و نصب برنامه سی کلینتر و. اگر حل نشد به ادامه این مطلب مراجعه کنید که دوای این درده :) ( قصد دارم انگلیسیشم منتشر کنم ولی نمیدونم چی بگم) خوب ببینید این ارور یکجورایی اگر دیدید هربرنامه ای نصب می
 نمیدونم شما هم مثل من شدین؟
اینکه نتونین زیاد بنویسین .
تو وبلاگ دوستی خوندم،چجوری بفهمیم از زندگیمون راضی هستیم؟
جواب داده بودن؛اینکه اگه یه بار دیگه بهت قدرت اختیار بدن که خودت بخوای بیای تو این جهان،دوباره میای که زندگی کنی؟
عجیب فکر من و مشغول کرده، اینکه چقدر از زندگیم پربار بوده،کجای زندگیم کم گذاشتم و کجا خوب پیش رفتم،کجاها هدف داشتم و کجاها بی دلیل فقط دنبال بقیه راه افتادم که برم.
من ،فاطمه،تو این کره ی خاکی اگه اومدم،چه نفعی
شما اول باید بدونید برنامه نویسی رو برای چی میخواین و چه زبانی رو میخواین یاد بگیرید؟
 
خب چون اینجا مربوط به وب هکینگ است و در کل مربوط به هکینگ هست من میرم سراغ پایتون . یه زبان با جامعه آماری بالا و پرکاربرد و قدرتمند و از اینجور چیزایی که همه ميگن .
 
خب اول باید ببینید زبان انگلیسی تون در چه حدیه . میتونید مطالب انگلیسی رو بخونید و بفهمید ؟
اگر بهله ، میتونید برید سراغ این سایت ها :
 
خود python
مدرسه W3 کنسرسیوم جهانی وب (پیشنهادی)
یه سایت دیگه
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امروز با خودم خلوت کردم به هدفم یه نگاهی انداختم .انگاری سر و روی هدفم رو خاک گرفته بود.گردگیریش کردم
روی یه برگه هدفم رو نوشتم اما انگار جون داشت انگار اون بود که میخواست با من صحبت کنه
سراپا گوش شدم که ببینم چی میگه .دست من رو گرفت و برد به روزهای اولی که این هدفه رو انتخاب کرده بودم .گفت یادته با کلی ذوق و شوق منابع،آزمونت،مشاورت،معلمت و . رو انتخاب کردی که ابزاری باشن که به من برسی.گفتم آره
گفتم آخه با این منابع و
سلام.من تصمیم خودمو گرفتم.میخوام درسمو ول کنم.و  سربازیمو انجام بدم.اما قبلش باید تو بشی خانومم.تابستون میام ان شا الله.
ماشین سمند میخرم.حدود 250 میلیون هم میزارم کنار.اهر یا تبریز خونه میگیرم.هرجاکه بابات بگه.اصلا به نام خودت میکنم خونه رو.
من درامدم خیلی خوبه مشتریام خیلی زیاد شده.این ماه تقریبا روزی یک میلیون درآمد داشتم.برات بهترین زندگی رو میسازم.برات بهترین میشم.
اگر مریض باشی حل میکنیم.امیدوارم این کرونا زود گمشه بره که منم بیام.ه
یادگیری برنامه نویسی
اگه این سوال واسه شما پیش اومده نشونه ی این هست که شما به دنیای برنامه نویسی علاقه مند شدین یا علاقه مند بودین اما حالا میخواین به طور جدی در اون قدم بزارین.
خانوم رابین سیلبر (اگه اسمش رو درست گفته باشم :)) که یکی از اساتید رشته ی کامپیوتر در دانشگاه واشنتگن هستن یه مقاله در این زمینه درسایت Medium منتشر کردن و عنوان مقاله این هست:
من خلاصه ای از این مقاله ی بسیار عالی از mrbios رو تو این نوشته میارم و بعضی جاها اگه خودم برداشتی د
برنامه نویسی را از کجا شروع کنیم؟اگه این سوال واسه شما پیش اومده نشونه ی این هست که شما به دنیای برنامه نویسی علاقه مند شدین یا علاقه مند بودین اما حالا میخواین به طور جدی در اون قدم بزارین.خانوم رابین سیلبر (اگه اسمش رو درست گفته باشم :)) که یکی از اساتید رشته ی کامپیوتر در دانشگاه واشنتگن هستن یه مقاله در این زمینه درسایت Medium منتشر کردن و عنوان مقاله این هست:من میخوام شروع به برنامه نویسی کنم اما نمیدونم باید از کجا شروع کنم»من خلاصه ای از ا
همانطور که اطلاع دارید در سیستم عامل ویندوز از نسخه ی xp به بعد یعنی تقریبا از ویندوز vista با روشن کردن کامپیوتر ، در صفحه log in ویندوز لیستی از تمام یوزراکانت های ویندوز نشون داده می شد و هر کدوم رو که دوست داشتیم انتخاب می کردیم و پسوردش رو وارد کرده و وارد محیط ویندوز می شدیم . ( این از مسئله اول)
xp رو نگفتم چون اون یه کم متفاوت بود موضوعش !!!!
اما توی ویندوزهای 8 - 8,1 و 10 دیگه شاهد لیست یوزرها در صفحه لاگین نیستیم بلکه ویندوز اتوماتیک وار با آخرین یو
درود به همه‌ی کسایی که دارن این مطلب رو میخونن.
میخواستم برای علاقه‌مندان به بازی‌سازی چندتا نرم‌افزار معرفی کنم.
۱. Game Maker Studio
احتمالا اگه از بازی‌سازای ایرانی بپرسی که از چه نرم‌افزاری برای شروع بازی‌سازی استفاده کنم، ميگن Game Maker. اونم به علت ساده بودنش‌ه.
نرم‌افزار بازی‌سازی GameMaker یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ساخت بازی موبایل‌ه.
از سال ۲۰۰۷ به بعد شرکت بازی‌سازی YoYo Games تولید و به‌روزرسانی نرم‌افزار رو به عهده گرفت. زبان مورد اس
برنامه مستندی دیدم در مورد قطب شمال ❄️بهار و تابستون و پاییز، کلا پنج شش ماه میشد و بقیه ی سال زمستون تاریک و سرمای وحشتناکاما این مستند در مورد یه کرم کوچولو بود؛ من اصلاً فکرش هم نمی کردم که تو اون سرمای وحشتناک هیچ ه ای دوام بیاره. حالا چه برسه به یه کرم کوچولوی دو سانتی مثل این عكس بالا .اما، قصه ی زندگیش!!این کرم کوچولو که چون رو تنش کرک داشت، بهش میگفتند کرم پشمالوی قطبی، وقتی از حالت لارو خارج میشد و تبدیل میشد به کرم ، مثل همه ی کرم
وقتی شروع به سرچ کردن واسه انتخاب لپ تاپ کنید مطمئنا از انتخاب های مختلف گیج میشید. برای همین من قصد دارم مهم ترین المان هایی که لپ تاپ یه برنامه نویس باید داشته باشه رو بگم.
مورد اول جا به جاییخیلی مهمه که از قبل بدونید چقدر قراره لپ تاپ رو با خودتون حمل کنید. اگر هر روز باید جا به جا بشید و لپ تاپ رو اینور اونور ببرید از فکر لپ تاپ بزرگ بیاید بیرون. بهتره که یه لپ تاپ ۱۳ یا نهایتا ۱۴ اینچی بخرید. چون این لپ تاپ ها به خاطر صفحه نمایش کوچکتر و همچن
سلام و دروود
دوستان اگه پست اول رو خونده باشید تا حدودی از ماجرا خبر دارید و اینکه قبلا هم گفتم پیدا کردن سایت و آموزش مناسب برای شروع یادگیری و دنبال کردن حرفه ای که دوست دارید خیلی مهمه پس دقت کنید.
من سایت های مختلفی رفتم و دوره های عجیبی رو نگاه کردم و استاد های قلابی زیادی رو دیدم که فقط دنبال تیغ زدن بودن و با وعده های قلمبه سلمبه میخوان جیبتونو خالی کنن مثلا با این آموزش هایی که ما میخوایم بهتون بدین ماهانه بالای 30 میلیون درآمد دارین و
ولی طراحی سایت خودرو دیده شما خیلی شل میفهمه که کلیه چیز به سه رنگ برمیگرده، پس نباید معاش انقدر مشقت بار باشه، درسته؟ درسته. سس و لس به شما اذن میدن سه عدد متغیر تمجید فرمائید و توی مجموع تارنما صرفا به اون متغیر ها اشاره نمایید. صاحب کار هم که اظهار کرد رنگا رو عوض کن تنها سه خط کد رو عوض می‌کنید و کل. حتی پر‌نور و بدون‌نور کردن رنگا هم متغیرهای تازه نمی خواد، طبق همون سه متغیر و با یاری توابع داخلی سس و لس میتونید تغییرات متعددی ر
چگونه برنامه نویس شویم!؟
چگونه برنامه نویسی را یاد بگیریم!؟
همون طور که از ادرس مطلب پیداست می خواهیم درباره اینکه چگونه به یک برنامه نویس تبدیل شویم صحبت کنیم .
گام اول: پیش نیاز
خب قبل از اینکه به فکر برنامه نویسی کردن بیوفتید باید با مساعل مقدماتی کامپیوتر مانند کار کردن با کامپیوتر , اشنایی با مفاهیم کامپیوتر مانند سیستم عامل و , اشنایی با نصب سیستم عامل(حداقل ویندوز),اشنایی و کارکردن با نرم افزار های مایکروسافت آفیس , فتوشاپ و .
*نک
سلام به همه مخاطبین محترم کالی یوزر و سلام ویژه به مخاطب گرانقدرمان "حوا" که فرمودند :
نه نه نه !
از اونجایی که همه با ویندوز و خوبی های اون به اندازه کافی آشنایی دارن اما اطلاعاتشون در مورد گنو/لینوکس پایین تر از ویندوزه من تو اون پستی که شما زیر اون کامنت بالا رو گذاشتید، در مورد خوبی های ویندوز صحبت خاصی نکردم.
به خاطر همین شاید این طور برداشت بشه که من دارم جانبداری لینوکس رو میکنم؛ نه اینطور نیست. من سعی کردم از چیزی صحبت کنم که خیلیا حتی یک
داستان شروع برنامه نویسی PHP من
 
اول پست بگم که من اصلا اصلا قصد ندارم در این پست وارد بحث های فنی و تخصصی زیادی بشم . میخام از تجربیاتم از زبان برنامه نویسی پی اچ پی بگم .
از اون موقع ها که یه خط کدنویسی پی اچ پی بلد نبودم و در حسرت آموزش پی اچ پی تا اون موقع که سعی کردم یک سی ام اس کامل با پی اچ پی بنویسم ولی پروژم به جایی نرسید
و در نهایت الان که یه متخصص پی اچ پی هستم و حدود هفت هشت سالی میشه که بصورت کامل با PHP کار میکنم .
مشکلات یادگیری پی اچ پی
داستان شروع برنامه نویسی PHP من
 
اول پست بگم که من اصلا اصلا قصد ندارم در این پست وارد بحث های فنی و تخصصی زیادی بشم . میخام از تجربیاتم از زبان برنامه نویسی پی اچ پی بگم .
از اون موقع ها که یه خط کدنویسی پی اچ پی بلد نبودم و در حسرت آموزش پی اچ پی تا اون موقع که سعی کردم یک سی ام اس کامل با پی اچ پی بنویسم ولی پروژم به جایی نرسید
و در نهایت الان که یه متخصص پی اچ پی هستم و حدود هفت هشت سالی میشه که بصورت کامل با PHP کار میکنم .
مشکلات یادگیری پی اچ پی
این روزا که اینترنت نقش پررنگی در زندگی بشر داره و کسب و کارهای مختلف اینترنتی به وجود اومدن، یکی از اختلافات و دعاوی بسیار رایج دعاوی و اختلافاتیه که بین کارفرما و طراحان سایت یا برنامه نویسا به وقوع میپیونده. اگه میخواید بدونید که اشتباهات فاحش هنگام انعقاد قرارداد با طراح و برنامه نویس چیه این متن رو بخونید.این روزا که اینترنت نقش پررنگی در زندگی بشر داره و کسب و کارهای مختلف اینترنتی به وجود اومدن، یکی از اختلافات و دعاوی بسیار رایج دع
در واقع هنگامی که شما تصمیم میگیرین برای خودتون یه وب سایت راه اندازی کنین بعد از ثبت یه دامنه مناسب نوبت اون میرسه که یه هاست برای خودتون خریداری کنین، اما وقتی شما تصمیم به خرید هاست میگیرین حتما با دو نوع خدمات متفاوت در این زمینه مواجه میشین: اولی هاست لینوکس و دومی هاست ویندوز، حالا ما میخوایم به شما بگیم که تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز دقیقا در چه چیز هایی هستش ؟1-همونطور که از اسمشم مشخصه سیستم عامل سرور هایی که هاست لینوکس ارائه می
از شنبه شروع میکنم! چرا شنبه، چرا همین امروز نه؟ اصلا چه حکمتیه ما از بچگی همه کارامونو مینداختیم شنبه و در عین حال از این روز متنفر بودیم؟ا ببینید وقتی یک کاری از توان ما خارج باشه، شروع می‌کنیم به برنامه ریزی تا با کمک این ترفند خیلی هدفمند کارمون رو جلو ببریم، سال کنکور هم همینطوره. اولین سال زندگی‌مان است که یک مسئولیت سنگین روی دوشمون گذاشتند که سرانجام این کار روی آینده ما تاثیر می‌ذاره. به همین دلیل برنامه ریزی کنکور یکی از مهم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


heyvalaw1 newsirani damon21 تلفن پاناسونیک minugrafick مطالب اینترنتی fanoosfrectis کالی یوزر | Kali User ghahremaniy تخفیفان